Loading

Figures You Don't Find Aesthetically PleasingFigures You Don't Find Aesthetically PleasingAsk MFC

LavenderRumLavenderRum12 d. temu
Hello MFC!

Browsing through community > activity > comments makes me find some interesting figures users are talking about. I came across this Levi doll ITEM #190741 and I absolutely do not like his face. I was surprised how much I didn't like it. He looks like he needs go see his nearest physician. I can see the workmanship and detail that went into him and the doll itself looks high quality. But the paint work on his face just simply isn't my taste.

I was curious if anyone else had a figure that made them go "hmmmm, don't like how this looks" but still stuck out to them for whatever reason. Alternatively, is there a figure people have called ugly but you really like?

(Yeah, yeah, this is a low effort article, but I'm genuinely curious)

https://64.media.tumblr.com/4af19ad3c9fdad2653d5a06a667cf871/06a6b352373d4822-0c/s540x810/1aa5895887a2b38aebeb153147c5beb5f711ce60.gif
1,524 wyświetleń • 8 ulubione45 komentarzy

Komentarze45

darthgalexis12 d. temu#98566115With the HD switch release of the game, I saw that ITEM #287730 was re-released. I love everything about this Link- sculpt, shading, base, all great- EXCEPT. HIS. FACE. It makes me wanna cry...his eyes are too high up. It's especially noticeable from the side angle.yeah I feel the same, I definitely plan to pre order him anyways as his shading and pose are STUNNING but his face is so meh I hate it :/
9 d. temu
Demigod_Dan12 d. temu#98566134(NSFW) ITEM #5610 is very not aesthetically pleasing. I hate that it exists, but someone somewhere thought it was a good idea so here we are. I guess it scores a few points on originality, lolwhat tha dog doin?
9 d. temu
Dolls freak me out
10 d. temu
There's just something about the hip/thigh area on this Mai figure that bother me so much ITEM #998283 every time i see it i think it looks so ... unpleasant
10 d. temu
ueggg9810 d. temu#98652995Ok, I know the source material is also not super attractive, but I just really, REALLY hate this scale figure of Serval ITEM #604208. Like it doesn't even look like the anime style all too much, the Figma of her did a much better job of that in my opinion. Plus, the anatomy and pose are just.... both boring and funky-looking at the same time. It almost looks like she has a broken neck which isn't super cool, either. And her eyes.... they really do stare into ur soul
Also, while I adore the look of the Playboy bunnygirl costume, but I just really dislike Freeing's 1/4 line... I think mostly because many are just not really meant for the line, if you know what I mean. Like the characters are just plain unfitting. Like ITEM #1112973, ITEM #740245, ITEM #1098411, and ITEM #287934. Or they just don't... look right like these ones ITEM #543899 ITEM #593300 ITEM #331693.


I specifically agree on the Shiro B-style. It kinda makes me uncomfortable tbh.
10 d. temu
Ok, I know the source material is also not super attractive, but I just really, REALLY hate this scale figure of Serval ITEM #604208. Like it doesn't even look like the anime style all too much, the Figma of her did a much better job of that in my opinion. Plus, the anatomy and pose are just.... both boring and funky-looking at the same time. It almost looks like she has a broken neck which isn't super cool, either. And her eyes.... they really do stare into ur soul

Also, while I adore the look of the Playboy bunnygirl costume, but I just really dislike Freeing's 1/4 line... I think mostly because many are just not really meant for the line, if you know what I mean. Like the characters are just plain unfitting. Like ITEM #1112973, ITEM #740245, ITEM #1098411, and ITEM #287934. Or they just don't... look right like these ones ITEM #543899 ITEM #593300 ITEM #331693.
10 d. temu
TrixieTang11 d. temu#98613499OMG WT-actual-F!? That's just... good lord...
Who the hell thought that it was a good idea to pair a non-articulated figure with an articulated dog? The dog should have been non-articulated.


If I could 5 star something on here it would be this :P thank you for that gut busting laugh at 3am :D
10 d. temu
Demigod_Dan12 d. temu#98566134(NSFW) ITEM #5610 is very not aesthetically pleasing. I hate that it exists, but someone somewhere thought it was a good idea so here we are. I guess it scores a few points on originality, lol

OMG WT-actual-F!? That's just... good lord...



Who the hell thought that it was a good idea to pair a non-articulated figure with an articulated dog? The dog should have been non-articulated.
11 d. temu
ITEM #1008398
ITEM #946321
ITEM #593301
They just don't sit right with me and well do I really need to explain
11 d. temu
Just pop figures. Figmas too just because theyre massively overpriced.
11 d. temu
PVC anime figure store.

O blogu

 
Hey you! Yeah you. Hope you have a great day today! (。・ω-。)☆

Więcej od LavenderRum+

Powiązane przedmioty

Tagi0

Powiązane kluby